Strooi met je logo voor naamsbekendheid

Voor elk bedrijf is een logo iets dat je bekendheid geeft. Vooral bedrijven die nog niet gevestigd zijn, hebben er baat bij om met dat logo te strooien. Hoe vaker iemand jouw logo voorbij ziet komen, hoe groter de kans dat hij nieuwsgierig wordt naar je bedrijf. Wist je dat iemand je logo drie keer gezien moet hebben, voor hij het onthoudt? Je kunt dus stellen: hoe vaker, hoe beter. We hebben een aantal tips voor je. Lees verder

Voordelen van thuis werken

Als je vanuit je eigen huis werkt, heeft dat zo zijn voor- en nadelen. In dit artikel benadrukken we de voordelen. De nadelen zijn wellicht dat in je eentje thuis werken best eenzaam is, of dat privé en zakelijk een beetje door elkaar loopt. Weegt dit op tegen de voordelen? Lees dit artikel en beslis daarna! Lees verder

Voorkom Gezondheidsproblemen met een Zit-Sta Werkplek

In beweging blijven én harder werken: een zit-sta werkplek staat voor productiviteit. Dit komt omdat je afwisselt in beweging en dit erg goed is voor mensen die last hebben van wat we noemen ‘bureauklachten’. De klachten die je kunt krijgen van slechts zittend werk doen zijn niet te tellen. Voorkom de gezondheidsproblemen en ga zit-staan! Lees verder

3 Belangrijke Elementen van een Sterke Brand Video

Bedrijven zijn continu op zoek naar de beste manieren om in contact te komen en te blijven met hun doelgroep. Het doel is immers klanten werven, producten verkopen of diensten aanbieden en dat ook zo houden. De marketing van een onderneming steunt op een aantal pilaren, en de online wereld neemt een steeds toonaangevendere rol in het versterken van een imago.

Een brand video is één van de meest efficiënte manieren om je doelgroep in korte tijd te informeren over wat je precies aanbiedt en waar je onderneming voor staat. Veel mensen zijn visueel ingesteld en reageren dan ook op dergelijke prikkels, en een brand video is de ideale manier om daar op in te spelen.

Maar waar moet een dergelijke video aan beantwoorden? Hoe bereik je niet enkel de juiste mensen, maar raak je hen ook? De volgende drie elementen van een sterke brand video kunnen je in elk geval al op weg helpen om die van jou ijzersterk en overtuigend te maken. Lees verder